New Year!

Som rubriken säger, vi är påväg mot ett nytt år! Anledningen till att jag skriver nu är att jag antagligen inte kommer ha tid till att skriva senare.
Och jag kan hålla med om att uppdatering härifrån inte varit den bästa XD, men det kan vi ju ändra på tills nästa år, va? :D

Från och med nästa år så ska jag försöka bli bättre på att uppdatera så fort någon nyhet om X Japan eller hide kommer.


Men nu vill jag passa på att önska alla X fans ett riktigt Gott Nytt År!! :D
Vi får hoppas att 2012 blir ett ännu bättre år!



WE ARE X!



Kommentarer
Postat av: Miss Dior

Följ mitt liv som Miss Dior.

Hos mig kan du läsa om mig och min vardag, alla djur, min egen unika stil - tips. Självklart finns det både bilder och videos

Men det viktigaste av allt - min kamp mot det sjuka kroppsidealet! http://tilldetsistahjartslaget.blogspot.com/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0